لوگو دیان برندینگ
Edit Content

تبریز ، روبری مسجد کبود ، ساختمان پزشکان

5546 - 3557 - 041

منو

ایمیل

بنر تبلیغاتی

به زبان ساده، تبلیغات بنری نوعی تبلیغات دیجیتال از طریق تبلیغات خلاقانه است که به عنوان بنر شناخته می شود.

بنرها تبلیغات مستطیلی شکل خلاقانه‌ای هستند که در امتداد بالا، کنار یا پایین یک وب‌سایت نشان داده می‌شوند، به این امید که ترافیک را به سایت اختصاصی تبلیغ‌کننده هدایت کرده و آگاهی و توجه کلی به برند را ایجاد کنند. این نوع تبلیغات آنلاین به سبک بنر تصویری نوعی تبلیغات نمایشی است.

یک بنر خوب به چه چیزهایی نیاز دارد ؟

برای شروع ایجاد تبلیغات بنری، برندها باید چند اصل و گام کلیدی را در نظر بگیرند تا بیشترین تاثیر را داشته باشند.

    • تشریح اهداف و مقاصد برند 

برندها باید به طور انتقادی در مورد اینکه موفقیت در یک کمپین تبلیغاتی بنری چگونه به دست می آید  و عکس العمل مورد نظر بینندگان پس از دیدن تبلیغات بنری چگونه باید باشد باید برنامه ریزی کافی داشته باشند.

    • شناسایی مخاطب مناسب آگهی مورد نظر برای دستیابی به چه کسانی است؟

اطمینان از اینکه برند، مخاطب مناسبی را برای تبلیغات بنری در ذهن دارد، بر موفقیت کلی تبلیغ تأثیر می گذارد.

یک بنر خوب به چه چیزهایی نیاز دارد ؟

 

  • شناسایی مخاطب مناسب آگهی مورد نظر برای دستیابی به چه کسانی است؟

اطمینان از اینکه برند مخاطب مناسبی را برای تبلیغات بنری در ذهن دارد، بر موفقیت کلی تبلیغ تأثیر می گذارد.

اندازه بنرهای مناسب برای تبلیغات

تبلیغات بنری موفق بسته به برندسازی، اهداف و دیدگاه خلاقانه کلی یک برند می تواند متفاوت به نظر برسد. اندازه آگهی بستگی به شکل بنر تبلیغاتی دارد که بسته به قالب تبلیغ متفاوت است.

برای اندازه های تبلیغات بنری، مشخصات تبلیغات به شکل بنر بستگی دارد، از مستطیل متوسط ​​تا بزرگ، مربع کوچک تا متوسط، نیم صفحه و موارد دیگر.

سه قالب تبلیغات استاندارد عبارتند از

تابلوی امتیاز (90 × 728)، مستطیل کوچک ​​(250 × 300) و طرح عمودی وسیع (600 × 160).

انواع بنر

تبلیغات بنری می توانند تبلیغات ایستا یا پویا باشند که به صورت استراتژیک در یک وب سایت قرار می گیرند تا توجه کاربران را به خود جلب کنند.

از طریق تبلیغات بنری، کسب و کارها می توانند برند خود را تبلیغ کنند و همچنین بینندگان را به بازدید از وب سایت برند خود تشویق نمایند.

مانند سایر اشکال تبلیغات آنلاین، برندها به دلایل زیادی از تبلیغات بنری استفاده می کنند. بسته به نوع هدف یک برند؛ ایجاد آگاهی از برند، ایجاد کلیک های بیشتر ویا هدایت ترافیک به وب سایت برند باشد، تبلیغات بنری می تواند در تحقق اهداف تجاری یک برند موثر باشد.

انواع بنر

تبلیغات بنر در پلتفرم های مختلف اجرا می شود . از انواع آنها می توان به تلگرام ، اینستاگرام ، وبسایت و ویدیوهای کوتاه بی صدا یا با صدا به عنوان گیف ، نام برد. در هر کدام ازین پلتفرم ها حالت پست ثابت ، استوری در نظر گرفته شده که برای بخش های مختلف و محتوای متفاوت مناسب باشه . با در نظر گرفتن این موارد شما می توانید سفارش خود را ثبت و درخواست سفارش خود را با محتوای مورد نظر ایمیل کنید .


ثبت درخواست

جهت ثبت سفارش می توانید تعرفه ها را از صفحه تعرفه سایت چک کنید و همانجا درخواست خود را ثبت و یا با شماره مربوطه تماس حاصل فرمایید .

09101940324