لوگو دیان برندینگ
Edit Content

تبریز ، روبری مسجد کبود ، ساختمان پزشکان

5546 - 3557 - 041

منو

ایمیل

تبلیغات محیطی

تبلیغات محیطی به عنوان نوع خاصی از ارتباطات طراحی شده که برای ارتقای مزایای اجتماعی، اقتصادی و زیست محیطی محصولات ، برای شکل دادن به ارزش ها و رفتار مسئولانه کاربران تعریف می شود.

یکی از انواع تبلیغات محیطی ، بیلبورد های تبلیغاتی هستند که برای نشان دادن محصولات و محتوا در سطح محیطی استفاده می شود.

بیلبورد یک فضای تبلیغاتی بزرگ در فضای باز است که برای جلب توجه وسایل نقلیه و عابران پیاده طراحی شده است. بیلبوردها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که ساده و چشمگیر باشند و معمولاً در نزدیکی مناطق پر ترافیک (اعم از وسایل نقلیه و عابران پیاده) قرار دارند. در واقع، بخش خلاق هر آژانس تبلیغاتی، هنوز فضای بیلبورد را به عنوان فرصتی عالی برای خلق آثار چشمگیر و تاثیرگذار ارزیابی می کند.

تبلیغات بیلبورد در اشکال و اندازه های مختلف وجود دارد و ممکن است در دو طرف بزرگراه و مراکز شهر دیده شود. تبلیغات بیلبورد شکل سنتی تبلیغات و تبلیغ برند شما بوده است.

برخی از بیلبوردها می توانند بسیار سرگرم کننده باشند. و طبق تحقیقات سال 2023، 49٪ از کاربران بزرگسال متوجه تبلیغات بیلبورد می شوند.

تبلیغات بیلبورد ، استراتژی بازاریابیِ ورودی معمولی نیست، اما می تواند یک راه قدرتمند برای ایجاد آگاهی از برند و جذب مشتری باشد. همچنین می‌تواند برای تقویت سایر تلاش‌های بازاریابی مانند وبلاگ نویسی، پیشنهادات آنلاین یا سئو کار کند.

انواع بیلبورد

 

هدف از نصب بیلبورد و تاثیر آن

تبلیغات بیلبورد فرآیند استفاده از یک آگهی دیجیتال یا چاپی در مقیاس بزرگ برای بازاریابی یک شرکت، نام تجاری، محصول، خدمات یا کمپین است.

بیلبوردها معمولاً در مناطق پرتردد مانند کنار بزرگراه ها و شهرها قرار می گیرند. این کمک می کند مطمئن شوید که آنها توسط بیشترین تعداد رانندگان و عابران پیاده دیده می شوند.

بیلبوردها در دسته تبلیغات خارج از خانه  قرار می گیرند.

تبلیغات بیلبورد برای ایجاد آگاهی از برند موثر است. این به این دلیل است که کسب و کار (یا محصول یا کمپین شما) را تا حد امکان برای افراد بیشتری پخش می کند. از آنجایی که بیلبوردها در چنین مناطق شلوغی هستند، در مقایسه با سایر روش های بازاریابی، بیشترین تعداد بازدید را دارند. 

عناصر موثر در تبلیغات بیلبورد

تا زمانی که بیلبوردهای سه بعدی دیجیتالی شروع به پخش شدن کردند، بسیاری از مردم فکر می کردند که تبلیغات بیلبورد یک استراتژی قدیمی است. این در حالی است که گاهی اوقات بیلبوردهای تبلیغاتی با وجود انتقاداتی که ممکن است داشته باشد باعث ایجاد توجه و بازدید بیشتر می شود.

5 نکته برای ایجاد یک بیلبورد تبلیغاتی موثر و جذاب برای راهنمایی شما که دیان برندینگ با در نظر گرفتن این اصول بیلبورد شما را تحویل خواهد داد.

    • در بیلبورد تبلیغاتی

پیام های طولانی رانندگان و عابران پیاده را که فقط چند ثانیه فرصت دارند تا به بیلبورد شما نگاه کنند خسته می کند. پیام باید نوآور باشد زیرا یک بیلبورد فقط باید شش کلمه داشته باشد. به جای یک جمله طولانی، جمله مختصر و خلاقانه باعث جلب توجه و ماندگار می شود.

    • استفاده از تصاویر

در تبلیغات بیلبورد، عبارت "یک تصویر هزار کلمه ارزش دارد" به ویژه صادق است. تصاویر فوراً توجه وسایل نقلیه و مسافران را به خود جلب می کنند و تمرکز روی آنها بسیار ساده تر است.

عناصر موثر در تبلیغات بیلبورد

 

    • تاثیر ماندگاری احساسات

برای فراموش نشدن تبلیغات بایستی با احساسات مخاطب ارتباط برقرار شود.
اگر تبلیغ شما باعث خنده فرد، یادآوری خاطره شاد یا هر نوع واکنش احساسی شود، مطمئناً مشتری جدیدی به دست آورده اید.

    • دقت در مکان انتخاب

یک بیلبورد کاملاً طراحی شده محیط اطراف خود را منعکس می کند. برای اینکه برند شما را برای افرادی که آن را می بینند به یاد ماندنی تر کنیم، می توان از عناصر ظریف، نام مستعار یا جوک های مرتبط با موقعیت مکانی خود استفاده شود.

    • لحن خاص

از آنجایی که تابلوهای تبلیغاتی عموماً در بزرگراه ها قرار دارند، توجه به هارمونی رنگ بیلبوردها نیز ضروری است که زیاد مبهوت کننده یا محرک نباشد . علاوه بر این اطمینان از این که هدف نام تجاری به وضوح نشان داده شود یک روند تاثیر گذار در تبلیغات است .

تعرفه بیلبورد های تبلیغاتی

هزینه تبلیغات بیلبورد به عوامل زیادی بستگی دارد. این شامل :

  • مکان بیلبورد
  • کل ترافیک در منطقه
  • اعداد تخمینی از اینکه چند نفر آگهی شما را خواهند دید 

ثبت درخواست

جهت ثبت سفارش می توانید تعرفه ها را از صفحه تعرفه سایت چک کنید و همانجا درخواست خود را ثبت و یا با شماره مربوطه تماس حاصل فرمایید .

 

09101940324